ont ont ont

Var som sagt hos läkarn igen i torsdags och som jag trodde fick jag nytt penicilin
mot bihålorna som jag håller på att käka för fullt nu så jag blir friskt ngn gång!

Blev hemma från skolan idag också, har sån fruktansvärd huvudvärk fortfarande
även fast jag äter mina mediciner:/ är så less på att gå med den här ständiga 
huvudvärken nu så jag hade kunnat spy. Kan den inte bara försvinna och låta
mig vara ifred nu och gå och psyka någon annan istället? Har iaf bokat en
helkroppsmassage imorn efter skolan så vi får hoppas att massagen kanske
tar bort min huvudvärk och får mig att slappna av lite mera.

Torsdag har vi egen hårvård ska bli så skönt att ta bort utväxten nu och få håret
fixat så de blir snyggt igen sen får vi se ifall jag kanske klipper mig också:P

Finns väl inte så mkt mer att säga just nu då förutom att krya på mig själv;)


Kommentarer
Postat av: sissan

saknar dig! <3

2008-09-10 @ 10:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0