Helg med mallan=)

Då har den här helgen också redan gått. Har inte gjort så mkt om jag ska
vara ärlig. For och käkade med Malin efter skolan i fredags sedan for vi till
henne och kikade en film, pratade och bara tog de lugnt. Slutade med att
jag sov där för att klockan blivit så mkt.

Lördag sov vi till halv ett, kollade tv och efter de drog vi och käkade pizza.
Även den dagen blev väldigt slapp med massa prat och tittandes på tvn.
Kom på vid två på natten att vi skulle kolla Tsatsiki så vi fixade hem den
och kolladeklart den, satte på andra tsatsiki filmen och mallan somnar och
jag slår av tvn klockan fem då filmen är slut. Blev med andra ord väldigt
sena kvällar den här helgen och väldigt slappa dagar men det behövs
också ibland.

Om allting går som planerat åker jag nog redan hem om två veckor istället
för om två månader=)  Hoppas bara det blir av!

Ett litet citat ifrån cypern " Iskalla drinkar för heta brudar";)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0