Snöööö

Äääääntligen funkar mitt internet igen, höll på att bli tokig.
Kom tillbaks till Göteborg och mitt internet funkar inte plus
att jag fortfarande har virus på datorn som min far inte hann
ta bort nu medans jag var hemma. Nu funkar internetet igen
som tur är så nu är de bara hoppas att de håller i sig.

Har snöat här i några dagar nu så de ligger rätt mkt snö på
backen just nu. Kan de inte bara sluta snöa nu är så less?

Är iaf 5½vecka kvar innan jag åker hem igen, känns förjävligt på
ren svenska men vad ska man göra? Känns lite bra iaf när
man tänker att nästa gång jag kommer hem och ska åka
tillbaks hit så är de sista gången jag åker hit innan jag flyttar
hem igen vilket känns helt underbart;)

Ska kila och lägga mig på sängen nu har sån tand röd verk:/
tjaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0