Balklänningar beställda;)

Tillbaks i göteborg igen då, den här gången blir de 5-6 veckor
innan jag kommer hem igen då det är sportlov. Hoppas verkligen
att dom här veckorna går fort och att jag får besök som tänkt=)
Skulle förgylla mina dagar här!

Helgen har inte varit allt för händelserik egentligen. Fredag så
kollade jag, sissi och julle let´s dance hos jessie, sen beställde
jag och sissi våra balklänningar;), blev mött sen efter programmet
så käkade jätte god mat, badade bastu, kollade film och sen sov.
Vaknade vid två på lörda så vi kollade klart filmen som vi inte orkade
kolla klart sen var jag tvungen att åka hem och packa.

Nu blir de att fortsätta kolla filmen på 3an som jag börjat kolla. Adios


Kommentarer
Postat av: sandra

vad har ni hittat för tjusiga balklänningar ?=) vars har ni beställt ? (måste ha lite tips, börjar bli lite panik;P ) puss=)

2009-01-12 @ 14:50:03
URL: http://saaaaaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0