Shine on

Blev lite överraskad idag när jag fick veta att vi redan har sportlov vecka 7
vilket innebär att jag kommer hem två veckor tidigare än planerat. Känns
ganska skönt att det blev två veckor mindre för jag satt senast igår och
hade lite ångest över att det var fem veckor kvar!

Mamma åker på hem på lördag blir lite trisst att hon åker men jag
kommer u hem inte så länge efter henne så jag överlever nog.
Åker till Borås över dagen imorn iaf, mamma tar examen så blir
nog att vara där ett tag sen hade vi tänkt spana in stan där också 
så det blir nog trevligt;)

Känner mig lite smått irriterad idag men jag vet inte riktigt varför?
Hade nästan kunnat strypa någon idag så illa känns de:/
Everyone have bad days sometimes!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0