Three creations

Då är måndagen bortgjord då men vilken lång dag det har varit. Kom i säng igår
först halv fyra men somnade nog på direkten för jag har inget minne av att jag ens
har legat och vridit och vändit som jag alltid gör. Steg upp kvar över tolv så jag
duschade och fixade mig innan jag begav mig till skolan. Väl kommen dit så var
det bara att springa på buttericks nästan på en gång och handla en mask till våran
modell. Nånå Fixade iaf håret och charlotte fick i uppgift att sminka henne, blev
faktiskt ganska fränt ändå när allting var klart. Hade som sagt invigning av våran
salong idag " Three creations" så hade modevisning, mingel och lite annat
smått och gott där. Har kommit hem ganska nyligt så nu blir de bara att lägga
sig och sova för huvudet och magen värker:/ 

Siri, jessica och jag idag;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0