090131;)

Vilken dag!!! Började nio i morse och kom hem först vid åtta tiden.
Har varit fullt upp idag, hade kund fyra men hon hann inte komma så
hon kommer sen istället men tur var väl bara de. Har sprungit runt
som en jojjo hela dagen och hållt på med massa olika saker så nu
börjar mina fötter att strejka känner jag. Har hunnit med att köpa
ett par nya stövlar, en ny foundation, en preeesent;) och lite annat
små krams idag också så känns skönt att de är bortgjort nu.

Har en sån där jobbig sakna Hanna dag idag också:/ Känns så
jobbigt när de väl blir så här, man vet som inte vad man ska ta
sig till? Önskar bara att du vore här nu<3 Saknar dig otroligt mycke!



Morrondagen spenderas iaf hemma till en början med att tvätta lite
och sånt där annat nödvändigt sen ska jag och handla lite grejor
och sen åka till Mallan. Blir god middag och sen utgång. Är rätt
länge sen jag var ut här nu så ska bli lite roligt ändå.

Just de ja måste bara berätta om torsdagen lite snabbt. Började
2 men kom till salongen först strax efter två för att bussen var lite
sen men jag tänkte att någon minut hit eller dit kanske inte gör så
mkt så jag tog av mig jackan i lugnan ro osv innan sofia kläcker
ur sig att jag faktiskt hade kund klockan två. Fick panik och ser att
det faktiskt sitter en kille i soffan och väntar på att bli klippt. Så gick
dit och presenterade mig och ser att han har skit långt hår, kände
bara ånej hur fan ska jag ro i land de här? Men jag ska säga er,
vilken snygging han blev när han var färdig såg ut som en helt ny
människa eftersom att jag klippte han kort. Borde ha tagit en för
och efter bild på han så hade ni fått se vilken enorm skillnad de blev.
Blev verkligen kanon nöjd och det blev han med vad han sa iaf
så de förgyllde verkligen hela min dag:) Taack!

Oj har nästan skrivit en hel roman nu så ska nog börjar runda av!
Har fått virus på min dator så den håller på att krascha lite från och till
så är därför jag inte har synats till så mkt vid datorn. Bäst att kila nu!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt att de går så bra i skolan, nu börjar du ju bli riktigt riktigt bra på klippning låter de som =) love and miss u

2009-01-31 @ 13:37:12
URL: http://soofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0