Allum

Jahaa då var det skola imorn igen då, blää säger jag bara:/
är så otroligt less nu så jag vet inte vad. Vill bara ha påsklov
nu och sen studenten och sommarlov:)

Åkte till allum med malin idag så gick runt där i några timmar
och sen käkade vi max. Köpte ett nytt linne och ett par nya leggings
mer än så hittade jag faktiskt inte. For på condeco och fikade och 
surrade massa skit  när vi kom tillbaks och sen åkte vi hem på varsitt
håll. Har inte gjort så mkt sen dess faktiskt har varit så himla trött
för att jag steg upp så tidigt idag så vi skulle hinna till allum vid tolv.
Nånå snart är det helg igen och den här veckan tar också slut;)

Nu dricka lite vatten och borsta tänderna och efter det släcka lampan
och sova så man är pigg och alert till imorn, har 4timmar permanent
att se framemot eller så inte. Goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0