Äntligen hittad!!!

Har äntligen hittat min studentklänning vilket känns
helt underbart så nu är det bara smyckena till balen
som är kvar att köpa men dom ska jag också försöka
göra bort snart så jag slipper tänka på dom. Hoppas
bara att klänningen hinner komma till lovet medans
jag är hemma så jag kan prova den. Har mkt att göra
under vistelsen hemma måste fixa min balklänning
så dom hinner ta måtten och börja sy in den, plugga
lite plus alla andra tusen saker som ska göras.

Hade lite svårt att somna inatt, frös som en galning
plus att det var jätte trisst att sova ensam nu när
man har haft någon att sova med en vecka:/ Makkan
ringde där vid fem tror jag det var då han var påväg
tillbaks till sin syster så snackade med han ett tag
och efter de somnade jag ganska fort tror jag men
dock med lampan på:/

Ska ta tag i maten nu, sen får vi se ifall det blir att träffa
Frida en sväng och efter de kika lite tv och sova. Nu
ropar maten att den vill bli lagad och magen att den vill
bli matad;) tjaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0