effekt;)

Hade skola idag från 14-18 var en rätt seg dag till en början
men sen så fick vi dona lite på varandra så gjorde lite slingor
på caroline plus att jag själv fick en effekt i håret. Var tänkt att
den skulle bli blond men den blev brandorange men det löste
vi slänge bara på lite toning tio minuter åsså var det återgärdat.
Så nu är slingan lite guld/brun aktig istället=)

Ska på lörda och kolla Bwo, emd och starpilots med Mallan;)
Hahaa kommer vara vi och tiotusen 13åringar som trängs om
autografer. Nää där ljög jag så fixerad är jag faktiskt inte är bara
en kul grej nu när det ändå var gratis.

Helgen annars kommer nog mest bestå av att plugga har rätt
mycket att göra just nu men det fixar jag:) Nu ska jag skala en
apelsin och sen gå och duscha hade jag tänkt. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0