En shoppoholics bekännelser

Blev en ganska lugn dag iskolan trotts allt. Hade kund klockan tio
men hon dök aldrig upp så gjorde lite inpackning och massa annat
trevligt istället där på morgonen och sen på eftermiddagen så hade 
karin kund två så hjälpte henne att slänga i färgen för att hon hade så
mycket hår och efter det klippte jag henne. Var klara kring fyra och då
fick vi hör med häpnad sluta.;)

Gick och satte oss på franks i väntan på att klockan skulle bli halv sju
då vi skulle på bio. En shoppoholics bekännelser hade premiär här
idag så vi kikade den. Hade förväntat mig att den skulle vara bättre så
blev lite besviken:/ säger nu inte att den var dålig för det var den inte
men hade nog lite för höga förväntningar på den filmen bara...
 
Nu blir det duschen sen blir det att sova skulle jag tro för jag är gör trött:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0