Längtar

2 dagar till då så är den här veckan också slut. Veckorna
har verkligen börjat gå jätte fort nu tycker jag fast ska bara
se det som positivt=) Får bara hoppas av resterande
veckorna som är kvar nu går lika fort.

Har varit borta hemifrån en månad nu också, känns som
en evighet. Fast nu är det inte så himla länge kvar innan
jag åker hem igen:) Har redan massa planer som jag
verkligen längtar och ser fram emot. Ska bli så kul att
komma hem nu när man varit borta så länge=)

Ska gå och borsta gaddarna och ta på mig mina sköna
pyjamas byxor nu och vänta på att telefonen ska ringa och 
därefter sova så man är pigg till imorgon.

Visste ni förresten att det bara är 58 skoldagar kvar nu
innan själva studentdagen för oss här i göteborg;) Shit
vad det kändes nära nu. Läääängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0