Tisdag igen:P

Då var det redan tisdag igen, veckorna bara springer iväg.
Sov som sagt hos mickan i söndags, käkade lite, snackade
massa skit och bara hade det allmänt trevlig. Så nu får vi se
till att umgås lite oftare:) Började måndagen med permanent
kurs med schwarzkopf, var mest bara sånt som man redan
visste så vi gick efter lunch. Så jag, mickan, jessica och erika
gick och satte oss på gamleport och satt på uteserveringen
och bara surrade mest. Slank ner en öl också men det gjorde
inte så mkt det händer ju inte så ofta:P

Har varit ledig idag plus att jag är det imorn också för att jag inte
har någon praktik just nu:) skönt att få sova ut lite och bara vara.

Ska ta och plugga ett tag nu hade jag tänkt sen blir det nog
faktiskt att sova skulle jag tro. See yah;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0