Trött

Gick från 9 till 18 idag så var en tungdag:/ Usch vad jag är
skol less just nu tur att det bara är typ 55 skoldagar kvar då;)
Blev inte att träffa malin idag som planerat var alldeles för trött
och hon alldeles för bakis så vi bestämde dejt på sönda istället 
då vi ska sticka till allum så det blir nog bra de=)

Höll på att försova mig imorse också, hade ställt klockan på 8
och tjugo över får jag ett sms som gör att jag vaknar till och inser
att klockan är typ fem i halv så var bara att rusa upp och fixa sig
och få lite käk i magen och därefter sticka till skolan. Kom 30min
försent men helldre de än flera timmar vilket det garanterat hade
blivit ifall jag inte hade fått det där smset.

Var och hämtade ut resten av prylarna vi hade beställt idag så
nu äger jag ett par nya mjukisbyxor och dom är verkligen helt
underbara och jätte sköna=) And guess what? det står ju inte
vad som helst på dom heller;) Dom är unika=)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0