090508

Redan helg igen, helt sjukt vad veckorna har börjat gå fort
nu. Stdenten om tre veckor, så nu är det inte alls länge kvar.
Ska bli skönt att flytta hem igen men samtidigt lite trist, har ju
ändå bott här två år nu. Får väl se vad framtiden har att utvisa,
kanske slutar med att jag bor här iaf?

Har haft svårt att sova nu under veckan, vet inte varför?
Har mest bara legat och vridit och vändigt, har inte legat
skönt hur än jag försökt fixa med kuddar och allt annat.
Slutade med att jag försov mig imorse, började 9 och
jag vaknade halv tolv eller något liknande. Tog och
fixade mig och åkte till skolan efter lunch.Säger då bara
att det var tur att jag kom hade framförallt kunder plus
att vi klämde in några till där imellan så har sprungit
som en jojjo idag. Nånå vi överlevde ju dagen och det
är ju kanske huvudsaken;)

Ska borsta tänderna nu sen hade jag tänkt sova om jag
nu kommer kunna somna vilket jag verkligen hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0