2 days left

2 dagar till av ledigheten sen skola 2 dagar och sen helg igen:)
Känns skönt att skolan faktiskt snart är slut även om det känns
lite skrämande också. Hoppas verkligen man hittar något man
trivs att jobba med...

Har kommit en bit med mitt projektarbete nu så ska försöka få
klart det till slutet av den här veckan så jag kan lämna in den.
Ska bli så skönt när det är bortgjort för då är det inte så mkt
mer kvar i skolan så är det studenten och paarty paaarty;)

Ska ringa mickan på ett tag och se ifall vi skulle hitta på ngt idag
eller om vi ska skita i de? Men hoppas nästan på det för det hade
varit skönt att komma ut lite:P
 
Förövrigt så fyller jag faktiskt år på torsdag!;)

tjiing


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska du inte jobba som frisör när du har gått den utbildningen ? =) eller blir det nått annat ?

2009-05-05 @ 14:05:06
URL: http://saaaaaandra.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det får vi se. Det beror ju helt på ifall man får jobb osv:P

2009-05-05 @ 15:36:08
Postat av: sissi

jadu, jag och julia får smida lite planer tills du kmr hem :)puss på dig gullet!

2009-05-05 @ 18:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0