Lilla victor:/

Satt bara och läste runt på lite olika bloggar igår och hamnade på den här:
http://denstarkastestjarnan.blogg.se/

Satt och läste den bloggen och kände att tårarna bara rann:/ fy va hemskt,
ingen förälder ska någonsin behöva vara med om något sånt där, att känna
sig helt hjälplös när man inte kan göra något för att hjälpa sitt barn. Blir så
ledsen när jag läser allt dom skrivit om den lille kämpen som tillslut inte
orkade längre. Kan inte ens föreställa mig hur föräldrarna mår just nu mer
än att jag verkligen lider med dom.:/ kollade sjukhuset idag också och där
var victor med, känns så hemskt att kolla på det när man vet hur det slutade.
Han såg så himla glad och frisk ut där på sjukhuset så jag förstår inte varför
han inte fick vara kvar här, där han kan sprida glädje omkring sig?
Nää nu ska jag sluta prata om det där blir bara ännu mer ledsen!

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/barnhalsa/article5067182.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0