Back to the bloggworld:P

Tänkte vara duktig och börja blogga igen nu efter sisådär 1½ år
nästan men som man brukar säga, bättre sent än aldrig;)

Måste ha någonstans att avreagera mig på när vi blir för tätt in på
varandra och vara arg på om alla våra helt i onödan tjaffs och
bara berätta allmänt om vad som händer under dagarna.

Har iaf tusentals fjärilar i magen nu kan jag tala om. Känns både
spännande men samtidigt får jag lite separationsångest nu när
man ska börja stå på egna fötter igen och åka så pass långt
hemifrån igen:/ Förhoppningsvis kommer de gå kanon ändå
men kan ändå inte låta bli att tänka på när vi står där på
måndag och ska säga hejdå även fast de är 5 dagar bort.

Nä ska sluta vara negativ nu, ta mig i kragen och gå till duschen
för de är mkt som ska hinnas med idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0